Rabu, November 3

songsang

       Aku tak pergi mana. aku hidup lagi.
yang kau sedih sangat kenapa?
bukannya aku tak ambil kisah. tak peduli pasal kau. aku kisah. 
aku peduli.
bila aku diam, kau cakap aku sombong. memang pantang aku orang cakap aku sombong.
kenapa? kau risau aku tiba-tiba lesap? tiada khabar berita. baguslah kalau kau risau. maknanya kau care pasal aku.
sms kau memang aku tak bernafsu nak balas. kalau call berkemungkinan aku akan angkat. henpon aku tak berkredit. boleh tahan sampai sebulan tanpa sebarang top-up. aku malas top-up. memang itu gaya aku.
      Gebang lebih.

Tak. tak.
sebenarnya aku tipu.
henpon aku sebenarnya berkredit.
yang pasal malas top-up bagai itu betul. itu aku tak tipu.
aku diam dan tak balas sms kau sebab kau maxis user dan kau...
     
SONGSANG
 

pssst, aku perempuan straight.
jangan ushar aku lagi!

13 ulasan:

nadrah zainuddin berkata...

kau kena ngorat ngn perempuan ke weh? hahaha gila lah!

Ar. Aishah berkata...

ok,itu memang menggelikan! heeee
qienah jadi tarikan doe :p

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

aku songsang??
tidak!!!!!
tetiba

nousya berkata...

ye weh.kawan aku dari darjah 6.aku ingat dia da give up.sekali dia duk propose aku balik.gilak haha

abul: haha.itu aku tak tau.baik kau chek!

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

peh
budak sekolah aku juga
macam kenal
kahkahkah
aku rasa tak..

nousya berkata...

aku rasa kau kenal la abul.
lupa-lupa ingat gitu haha

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

aku yakin aku kenal sekarang
muahaha

nousya berkata...

haha tak nak teka?

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

ros ke aboy ke

nousya berkata...

haha hampir

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

farahdina?

nousya berkata...

haha abaikan la

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

tak tenang jiwa aku