Isnin, April 25

kawan aku wani

masuk hari ini dah tiga hari kawan aku wani menumpang tidur, makan, mandi dan segalanya di rumah aku. biasalah sekarang musim krisis rumah tangga. keh keh keh. aku tak campur !

tadi lepas makan. wani tecongok dekat pintu belakang rumah. sambil tangan tak berbasuh dan nasi terlekat dengan kuah kari yang dah kering. aku yang tengah basuh pinggan tergelak sinis bila ayat ini keluar dari mulut dia. 'KL ! haha.' kening aku berkerut sekejap. geleng-geleng. aku tanyakan 'apsal kau batak sangat. kah kah. fuyoh, kl !'

wani sambung lagi. 'aku baru perasan kl tower tu.' aku bahan lagi. 'batak betul. fuyoh boleh nampak kl tower dari sini.'

sekali-sekala aku pun nak tumpang batak dengan dia juga.

2 ulasan:

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

kenapa aku tak dapat feed yang kau dah update
argh !

nousya berkata...

entah