Rabu, Mei 11

macam ada orang kisah

1. bekas kekasih saya adalah
lelaki yang entah apa-apa

2. saya sedang mendengar
suara cengkerik

3. mungkin saya patut
berhenti kerja

4. saya suka
dia

5. sahabat-sahabat baik saya
adalah yang terbaik

6. saya tak faham
apa yang perlu saya fahamkan

7. saya kehilangan
nada riang saya

8. ramai yang berkata
saya pelik

9. makna nama saya
tiada dalam buku-buku nama dan google

10. cinta itu adalah
perkara tipikal

11. di suatu tempat, seseorang sedang
mengingati saya

12. saya akan cuba
melakukan sesuatu dengan sungguh-sungguh

13. telefon bimbit saya
adalah jam loceng terbaik

14. bila saya terjaga dari tidur
pandangan kabur dan lelap semula

15. saya paling meluat apabila
ada perempuan yang meggeletis dengan saya

16. pesta/parti adalah
tempat kulit bersentuhan

17. haiwan yang paling comel yang pernah saya temui ialah
hamster

18. peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
darjah enam

19. hari ini
tidur nyenyak dalam bas metro

20. malam ini saya akan
online

21. esok pula saya akan
membaca

22. saya betul-betul inginkan
kamera

23. ketika anda lihat wajah anda di cemin pagi ini
serabai

24. pusat membeli-belah atau arked permainan
neither, ramai orang

25. bilik yang terang atau gelap
terang

26. makanan segera adalah
untuk orang yang nak cepat

27. mak saya adalah
sahabat terbaik saya

28. ayah/abah saya adalah
wira terhebat saya

29. abang-abang saya adalah
kekasih pura-pura saya

30. kakak saya adalah
perempuan yang cun

31. adik saya adalah
budak yang comel

32. saya adalah
saya

33. ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang
pergi main jauh-jauh

6 ulasan:

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

8. ramai yang berkata
saya pelik
ok lagi
aku pernah kena cj7 punya binatang itu
aku macam (-.-")

nousya berkata...

haha.weh binatang cj7 tu comel kot.sesuai lah tu ! ia juga hebat. kehkeh.

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

adoi
banyak lagilah benda lain yang lebih mantap -,-

nousya berkata...

yang mantap tu orang belum perasan agaknya

Alia Ramley berkata...

bilik? aku pilih gelap

nousya berkata...

aku rimas sikit gelap2 ni