Khamis, Julai 28

contengan noh #3

SAKIT rasanya jika aku masih berdiri di hadapan juni waktu itu, menunggukan penjelasan. ternyata juni tak kisah pun atas apa yang cuba aku beri. tak pernah kisah. terus, aku berjalan menuju rumah aku yang bertentangan sahaja dengan rumah juni.

"tunggu noh. kau nak pergi mana?"

"aku nak balik rumah lah."

"kejap, tunggu dulu. let me explain, ok."

aku berhenti melangkah, berpaling ke arah juni.

"what exactly needs explaination? the fact that i've been waiting for you like a moron, hoping that one day that you'll feel about me the way i feel about you? or the fact that you are obsessed with your future that you completely forget about everyone that you're supposed to give shit about?"

aku berhenti sekejap, diam. aku tunggu juni bersuara. juni masih diam.


"i'm not waiting anymore. i'm done".

Tiada ulasan: