Jumaat, Ogos 26

peneman

KUCING


  • bulu kucing jika terpisah daripada badannya adalah najis tetapi termasuk najis yang dimaafkan dengan sebab halusnya dan keadaan kucing itu sendiri adalah haiwan yang suka bersama dengan manusia .


model: kiri; oren/bobot
kanan; tam
4 bulan lalu, mereka ini hanya sebesar genggaman saja
sempena raya, mereka bakal diamanahkan kepada tempat jagaan kucing selama 2,3 hari. belum pernah lagi kucing jagaan kami ditinggalkan kepada orang luar. harap baik-baik sahaja nanti. takut juga nanti kalau dah sedap duduk dan makan di situ, tak nak balik pula diorang . belanja untuk jagaan mereka adalah tujuh ringgit semalam .

cats make wonderful companions. they dont argue or question my intellectual authority :D



nota kaki: rasa macam nak buat bisnes jaga kucing lah . untung tak agak-agak ?

4 ulasan:

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

kucing degil berak rata-rata
kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

untung kot. tpi kene bg makan kurang sedap takut kucing yang dijaga tak nak balik ke pangkuan asal. haha

oren tu kaler dia cantik.

PENCONTENG berkata...

ummu hurairah.

nousya berkata...

abul, nanti ajar lah kucing2 tu

tanpa nama, kaler dia mmg cantik. tunggu masa je nak kena siat buat karpet haha

penconteng, yosh !