Rabu, Januari 11

ergh

I am 52 kg and you thought I was skinny?

15 ulasan:

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

kau nak tahu kenapa aku rasa muka kau lain dalam dp kau tak
sebab kau nampak berisi maa
kahkahkah

nousya berkata...

kau kau kau memang kejam

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

serius pipi kau kembang sedikitlah miahaha

nousya berkata...

kahkahkah. berat bertambah. nak buat mcm mana.

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

by kembang i dont mean kembang sampai luruh ke bawah
sebelum ini aku rasa cengkung sedikit
sekarang dah ada isi
tanda gembira apa !
samalah macam aku balik malaysia
terus hilang cengkung
kahkahkah

nousya berkata...

hahaha. aku terkejut krismas hr tu timbang 52kg. malu aku. da la ramai org. siap pandang atas bwh lg. mentang-mentang aku nmpk kering. bahagia2!

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

timbang nak dekat public saja
timbang dekat rumah sudahlah oii
hahahha

nousya berkata...

rumah takde timbang
ada booth klinik hr tu check darah, glucose, aku pergi la serah diri

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

aku yang belajar medik ini pun tak tahu jenis darah sendiri
kahkahkah

apatah lagi kandungan glucose dalam darah

nousya berkata...

aku tak check glucose. sbb blood pressure tinggi, aku risau terus aku blah
aku pun tak tahu jenis darah sendiri

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

dia ada false blood pressure kalau ukur sekali sebab ada orang takut bila ukur jadi blood pressure naik
sebab itu kena buat 2-3 kali dalam keadaan patient tenang

nousya berkata...

oh. aku berdebar hari tu

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

dahlah
ini blog bukan facebook
komen tak boleh banyak-banyak sangat kahkahkah

nousya berkata...

alaa, tak boleh ke? kahkah

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

nanti tuan blog marah
kahkahkah