Jumaat, Oktober 19

to the most wonderful wifman in the world

Mak.

aku hanya ingin kau ada
dekat untuk aku bermanja
menyentuh pelan pada panas dahiku
menyembuh aku yang demam rindu


via sms

Mak, nak kereta.

-Ambiklah.

Hahaha.

-Hi hi hi.

*MasyaAllah, nakal*

Sahabat aku yang paling ketat. Paling. Tempat aku curhat berjam lamanya. Yang pintar menebak kesedihan aku hanya melalui getar suara. Yang selalu mendengar aku mengadu. Yang selalu pantas menghidu percubaan aku untuk berdusta, seraya digagalkannya. Aku selalu tewas pada yang satu itu, aku tak pandai menipu, aku mengaku. Come clean pada sejujur-jujur ibu.

Selamat bertambah umur. Terus tenang dalam usahamu beroleh cinta yang satu :)

7 ulasan:

May Maisarah berkata...

selamat hari lahir makcik ! semoga terus bahagia bersama insan tersayang. =))

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

kirim salam aku pada dia :)

nousya berkata...

dah :D

BERMASALAH berkata...

Selamat di dunia dan di akhirat, ibu nousya.

NidzamYatimiRamli berkata...

oh selamat hari lahir makcik. belated.

Pisey berkata...

(: happy go lucky nya dia. Selamat!

nousya berkata...

;)