Khamis, Februari 28

self escapism

Saya di sini hampir setiap hari
Dulu nama dia Young Hearts Run Free
Tempat saya reblog sebanyak mana post yang saya mahu
Suka hati saya
Barangkali cuma 5% daripadanya adalah daripada tulisan saya sendiri
Sudah lebih 3 tahun saya menghabiskan banyak masa di situ
Kerana itu adalah tempat yang paling jujur pernah saya pergi
Selain daripada orang-orang kepercayaan saya

Singgahlah
Baca
Rasa
Dan gugurkanlah soalan
Dah lebih 3 minggu tak ada soalan baru. Ha Ha
Saya akan jawab semampu dan sejujur hati
Anda boleh jadi anon jika mahu
Tanyalah soalan yang tak merepek
Seperti;
Kau pergi kelas tak tadi?
Mak abah kau sihat?
Tapi tolong jangan tanya cgpa saya

Will you?
No?
Okay.

Inbox forever empty


*entri ini adalah entri 'nak tulis benda lain, tapi keluar benda lain'*

:)

4 ulasan:

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

url not found haha

nousya berkata...

funneyh

Abul Akmal Arif Bin Anuar berkata...

bila tekan message dia jadi macam itu

nousya berkata...

eh. kenapa entah
nak tanya apa?