Isnin, Jun 15

tahun-tahun hadapan

terlalu biasa kau katakan kau tidak begitu begini
tidak seperti perempuan lain
tidak sempurna serba serbi

pada akhirnya aku mengerti
ternyata dua mata kita
mempunyai cara yang berbeza
dalam melihat dunia
dalam melihat peribadi seseorang

tetapi aku ini tidak pandai bermain kata
yang aku tahu kau adalah kau
yang selalu mudah menerima sesuatu
selalu memandang hidup ini dengan kacamata yang sederhana

benar
aku terlalu payah mengajar mulut
untuk mengatakan apa yang sedang bermain di dalam hati

tetapi
saat ini kau harus percaya
bahawa aku adalah orang
yang akan selalu bersamamu
menuju tahun-tahun hadapan

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

i know that this isn't the best way to do this but it's the only way atm. i wanna know if you're interested in anyone because i'd like to approach you. so if you're interested in someone then i wont

nousya berkata...

in that case, yes, i'm interested in someone at the moment